Red Dead Redempition nuova patch con numerosi Bugs Fixes

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Red Dead Redempition nuova patch con numerosi Bugs Fixes

Red Dead Redemption si aggiorna su Steam, Rockstart Games Launcher e Epic Games Store.

Il focus di questo nuovo upgrade sono le performance e l’eliminazione di qualche fastidioso problema, primo fra tutti il crash che si verificava al passaggio di API da DX12 a Vulkan.
Quest’ultime, inoltre ricevono le dovute attenzioni in direzione di una maggiore fluidità e performance: su RX 5700 XT dal lancio del gioco, con i medesimi settaggi al massimo livello di preset a 2560×1440 si è passati da circa 40 fps medi a circa 50-55, il che testimonia il lavoro di ottimizzazione che si è fatto.

Di seguito il Change Log completo:


  • Fixed an issue that caused the game to crash on launch with ‘ERR_GFX_STATE’ due to a corrupted shader cache. Players should no longer need to use -ignorepipelinecache in their launch arguments or to manually delete game files to work around this issue (https://support.rockstargames.com/articles/360040482073/)
  • Fixed several crashes and stuttering issues when using Vulkan on some systems with multiple graphics cards
  • Fixes a crash that occurred when switching between graphics APIs and display modes on some systems
  • Fixed a crash that occurred when changing settings on some systems with integrated graphics
  • Fixed a crash that occurred in Story Mode while running the game in Offline mode from a mapped network drive
  • Fixes several random crashes that occurred during gameplay in Story Mode and Red Dead Online
  • Fixed an issue that may have caused random stalls and stuttering while using DirectX 12 on some systems
  • Fixed an issue that occurred when attempting to run the game on some versions of the Windows 10 Insider Preview Build
  • Fixes several issues with the rendering of lighting, shadows and snow deformation when using Vulkan and Multisample anti-aliasing (MSAA) on systems with multiple graphics cards
  • Fixed several issues with flickering textures and other graphical corruption when using Vulkan on systems with multiple graphics cards
  • Fixed an issue that caused flickering or missing textures on some weapons

lordpkappa
lordpkappa
Appassionato di Pc Gaming fin dai primi 386 dove mi dilettavo a giocare al mitico Dune, per poi passare a 486 DX, il mio primo vero Pc non in prestito fu un Pentium 166 con una S3 virge. Di anni ne sono passati, la passione è rimasta la stessa. Ho scritto per carta stampata (Pc Zeta), per il web (Kataweb, Everyeye, Gamesurf), oggi amministro un gruppo di ragazzi motivati in un progetto in cui credo fermamente, Pc Gaming Vault.
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